14 kwietnia

Dzisiaj tz. dnia 14 kwietnia 2016 roku ukończyłam pisanie pierwszego rozdziału mojej nowej „powieści” (tak nazywa ją Wattpad) ,pt. ‚Zniknęła’. Jest to jak na razie najlepsza z moich „powieści”. Ma 180 wyświetleń (wiem ,że to mało ,ale dla mnie to coś niewyobrażalnie dużego) 12 głosów. I dumne #87 miejsce w  Tajemnica / Thriller .

Jestem taka szczęśliwa! Dziękuje wszystkim za #87 miejsce. Nawet nie wiecie jak się cieszę.

Tradycyjnie by przejść do powieści kliknij na zdjęcie poniżej.

Miłego dnia.

@starstrucklandyouth

ety4hgyt5r5

2 thoughts on “14 kwietnia

  1. Zaraz zobaczę co tam naskrobałaś. Też piszę, ale nie udało mi się póki co skończyć mojej powieści, mało tego mam nawet nową koncepcję. Dziękuje za komentarz u mnie. Pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

